wtorek, 12 listopada 2013

KSIĘGA GOŚCI

Chcielibyśmy, żebyście podzielili się Waszą opinią o
Stajni GAJCY 'Końskie Marzenie'.
Wpisujecie swoje spostrzeżenia w komentarzach poniżej!


Poniżej znajduje się kilka propozycji, na wypadek gdybyście NIE wiedzieli, o czym pisać :) 
  • co Wam się podoba
  • a co nie
  • jaka jest atmosfera
  • jaki jest plac do jazdy 
  • dlaczego wybraliście tą stajnię
  • jakie są pastwiska
  • jakie są boksy 
  •  czy odwiedzacie nas regularnie
  • czy może byliście u nas tylko raz
  • jakie są tereny
  • czy jeździcie rekreacyjnie
  • a może sportowo 
 
Napiszcie, o czym chcecie :) :) :)
 

3 komentarze:

  1. No i co, znowu ja pierwsza?
    Ok:)
    Co mi się podoba? Wszystko:)
    Co mi się nie podoba? Pogoda, która sprawia, że nie można w pełni korzystać z uroków stajni i obcowania z końmi.
    Atmosfera jest zarąbista, tylko ostatnio jakoś tak pusto.
    Jaki jest plac do jazdy? Nieogrodzony;P nie żeby to mojemu qniowi robiło jakąś różnicę (bo zdarzyło mu się accidentaly jump over;P), ale pewnie czułabym się gdzieś w tyle mojej głowy bezpieczniej;>
    Czemu wybrałam tą stajnię? Wybrałam konia i poszłam za nim;P
    Pastwiska są super wielkie i konie mogą się wybiegać:)
    Boksy są dobre i zawsze wysprzątane.
    Jestem w miarę regularnie a czasem częściej.
    Tereny są fajne i fajnie je się ogląda z grzbietu konia w tempie max 350;P
    Jak jeżdżę? Hmmmmm to dobre pytanie, bo ani nie jest to rekreacyjnie, ani sportowo, ani westowo po prostu wsiadam i jadę;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako, że jestem już pełnoprawną właścicielką własnego, prywatnego, osobistego konia to sobie wypełnie tą ankietę jako potencjalny hotelowicz :D
    Stajnia jest przede wszystkim bardzo tania jak na takie standardy. Pan Czarek dokładna wszelkich starań by nam i koniom było jak najwygodniej. Wielkie pastwiska (chociaż to tylko dla koni jest wygodne - chyba, że ktoś ma kładącego się konia, w tym miejscu pragnę serdecznie ucałować Demona), duże boksy z bierzącą wodą, stała opieka, jest łazienka, socjal i siodlarnia (a raczej będzie :)) - full wypas :D
    Co jak co, ale w tej stajni ma bardzo rodzinną atmosferę i jest całkiem sympatycznie :)
    Plac na zewnątrz był dla mnie na prawdę bardzo wygodny. Faktycznie nie jest ogrodzony, ale mi to w ogóle nie przeszkadzało. Jakoś jednak ten plac, który ma być w przyszłości halą jest nie wiem czemu dla mnie wygodniejszy, jedynie wielkość mi przeszkadzała (tyle, że byłam wtedy przyzwyczajona do wielkiego zewznętrznego placu).
    Dlaczego wybrałm tą stajnie? Eh dosyć proste, bo Pan Czarek :D
    Pastwiska są ogromne i piękne, ale dla takiej leniwej Anety zbyt wielkie :)
    Boksy są za ładne!!! Konie mają się tam bardzo dobrze, jest zawsze czysto (oprócz ścian Demona i boksu Judki).
    Niestety już nie mogę Was odwiedzać regularnie, ale mam nadzieje, że jak zdam prawo jazdy to będę przyjeżdżała dwa razy w tygodniu :) Za to w wakacje bywałam niemal codziennie! :D
    Dojazd do terenu niestety przed ulicę, ale to wieś, więc 3 samochody na krzyż nie tworzą tego autostrady :) Praktycznie w tym lesie się wychowałam (a przynajmniej w wakacje), więc dla mnie zawsze będą te tereny przepiękne i wręcz idealne :)
    Te ostatnie pytanie jest dla mnie trudne. Zawsze chciałam jeździć sportowo, a superowo by było jakby to były skoki. Męczyłam siebie i Demona byśmy mogli gdzieś startować, ale kiedy zaczęłam się zastanawiać co chcę osiągnąć z Damaszkiem to stwierdziłam, że ja będę wozić 4 litery, a Damasz będzie tuptał sobie ze mną do lasu :)
    Aneta - Demon - Damasz

    OdpowiedzUsuń