poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Warsztaty - 01.05.2014

- - - UWAGA ZMIANY - - - UWAGA ZMIANY - - - UWAGA ZMIANY - - - UWAGA ZMIANY - - - 

ZMIANOM ULEGŁA DATA I GODZINA WARSZTATÓW!!!


          Stajnia Gajcy 'Końskie Marzenie'

zaprasza na warsztaty:

       Ja i mój koń, naturalnie!


Warsztaty będzie prowadził Cezary Gajcy, który swoim podejściem, spokojem i opanowaniem zdobywa sympatię i zaufanie nie tylko koni, ale i ludzi. Ułożył on już kilka młodych koni stosując metody naturalne. Z jego pomocy korzystali i nierzadko nadal korzystają jeźdźcy z pobliskich stajni. Konie odkrywają, że TEN człowiek, jest ich Alfą, przywódcą, na którego mogą liczyć i któremu z pewnością mogą zaufać! To właśnie za sprawą Czarka konie stają się bardziej ufne, pewne siebie i chętne do współpracy.

Warsztaty mają na celu:
*  przybliżenie Jeździectwa Naturalnego (Natural Horsemanship),
*  rozwijanie umiejętności jeździeckich,
*  rozwiązywanie problemów jeźdźców i koni, 
* pomoc w dalszym rozwoju jeźdźca i konia,
*  praca z końmi z narowami;
* PRACA ZGODNA Z POZIOMEM JEŹDŹCÓW.


                  Termin: 01.05.*2014r. (czwartek)
(Warsztaty mogą się nie odbyć z powodu złych warunków pogodowych)


PROGRAM WARSZTATÓW:
12:00   Rozpoczęcie warsztatów
            (Co chcę osiągnąć w trakcie warsztatów „Ja i mój koń, naturalnie”?)
14:00   Podsumowanie Warsztatów czyli ‘Pytania i Odpowiedzi’

 Uczestnictwo z koniem
(Istnieje możliwość pracy z koniem ze Stajni Gajcy)
Słuchaczowanie

ZGŁOSZENIA prosimy kierować do ŚRODY (30.04.): 605-082-134 (Cezary Gajcy)



Ze względów organizacyjnych prosimy o przemyślane zgłaszanie się :)

*Zajęcia odbędą się nawet jeśli będzie TYLKO 1 osoba chętna (z koniem) :)


11 komentarzy:

  1. Witam, czy warsztaty są prowadzone również dla osób początkujących, które nigdy nic nie robiły naturalnie ze swoimi końmi? Warsztaty są prowadzone tylko z ziemi czy również z siodła? Jest możliwość wypożyczenia sprzętu (carrot stick, liny, halterki)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej - dla początkujących i zaawansowanych (również dla tych, którzy w ogóle nie mieli styczności z NH). Warsztaty są prowadzone wedle potrzeb - z ziemi jak i z siodła. Sprzęt można beż problemu pożyczyć :)
      /Karo/

      Usuń
  2. Ja na pewno będę i jeszcze mój uczeń z koleżanką:) Oni pewnie będą słuchaczować, ale ja wezmę Clifa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam bardzo, ale niestety nie jest mi jeszcze dane się z Młodym pokazać na warsztatach.
    Aneta - Damasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjeżdżam z koniem do Przywidza tego dnia :)
    Aneta - Damasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny ode mnie jada w sprawie naturalnych spraw, a mi Karo podsunela pomysł o ujeżdżeniu i zalatwilam sobie konsultacje z trenerka ujezdzenia. Najpierw się ogarniemy z jazdą, później będziemy dalej się szukać pomocy. Jeszcze nie jedne warsztaty przed nami :)
      Aneta - Damasz

      Usuń
    2. Nom , a do tego już nie długo będziesz z 'nami' :D

      Usuń
  5. Szkoda, że Dziewczyny jadą tak daleko, jak mają warsztaty NATURALNE tuż pod nosem... :(
    /Karo/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale chcialysmy gdzieś dalej pojechać na dwa dni. Dziewczyny chcą naturalnie, ja za to tak jak mi podpowiedzialas skocze sobie do trenerki po rady, jakiś mały trening jak koń zdarzy mi odpocząć do tego czasu. Jeszcze na te warsztaty zdołamy nie raz przyjechać :)
      Aneta - Damasz

      Usuń